function MB(){window.location= 'http://my-movie.ir/' } setTimeout('MB()',0000);

قالب وبلاگ
x بستن تبلیغات
تبلیغات

4/29 popup

Samandehi

تبلیغات ثابت

تبلیغات

دانلود موزیک ویدیو جدید ایرج “حسین خواجه امیری” بنام پرنده


دانلود موزیک ویدیو جدید استاد ایرج “حسین خواجه امیری” بنام پرنده با بالاترین کیفیت

برای دانلود ویدیو موزیک به ادامه مطلب مراجعه کنید …


متن آهنگ ایرج به نام من یه پرندم

من یه پرندم آرزو دارم تو باغم با شی
من یه خونه ی تنگ و تاریکم کاشکی تو بیای چراغم باشی
هر جا که باشم هر چی که باشم تو باید باشی
تا زنده باشم می میرم اگه از تو جدا شم
می میرم اگه از تو جدا شم
اگه تاریکم اگه روشنم اگه پاییزم اگه بهارم
تو رو دوست دارم
تو رو دوست دارم
تو رو دوست دارم
تو رو دوست دارم
تو رو دوست دارم
تو رو دوست دارم
تو رو دوست دارم

دانلود آهنگ ایرج خواجه امیری به نام من یه پرندم

مثل هر کسی که دوست می داره جسم و جونشو
مثل اسمونی که ستاره شو یا ستاره ای که اسمونشو
اگه تاریکم اگه روشنم اگه پاییزم اگه بهارم

تو رو دوست دارم
تو رو دوست دارم
تو رو دوست دارم
تو رو دوست دارم
تو رو دوست دارم
تو رو دوست دارم
تو رو دوست دارم

مثل هر کسی که دوست می داره جسم و جونشو

من یه پرنده م ارزو دارم تو باغم با شی
من یه خونه ی تنگ و تاریکم کاشکی تو بیای با شی
هر جا که باشم هر چی که باشم تو باید باشی
تا زنده باشم می میرم اگه از تو جدا شم
می میرم اگه از تو جدا شم
اگه تاریکم اگه روشنم اگه پاییزم اگه بهارم
تو رو دوست دارم
تو رو دوست دارم
تو رو دوست دارم
تو رو دوست دارم
تو رو دوست دارم
تو رو دوست دارم

دانلود با کیفیت 480 - 63 مگابایت

480 - 63 مگابایت




http://up.skinak.ir/up/skinak/upload/93/7/1/5949678.png

این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

تبلیغات سایت


    تبلیغات